Korzystając z naszych usług akceptujesz regulamin
-
Zakład zobowiązuje się do wykonywania przyjętych zleceń w terminie;
- usługa standardowa 24h
- usługa expresowa 3h
-
Podstawą pobierania opłat za usługi pralnicze jest cennik wywieszony w zakładzie w miejscu widocznym dla klienta. Jeżeli w cenniku brak odpowiedniej pozycji dla określenia ceny usługi przyjąć należy cenę pozycji najbardziej zbliżonej kształtem, fasonem lub pracochłonnością usługi.
-
Wydanie przedmiotu usługo następuje ze zwrotem kwitu przyjęcia. W przypadku niemożności okazania kwitu zakład może wydać przedmiot po dokładnym opisaniu go przez klienta oraz okazaniu dokumentu tożsamości.
-
Zakład nie ponosi odpowiedzialności za zlecone do czyszczenia przedmioty nie posiadające znaków informacyjnych o sposobie prania. Wyrób taki poddawany jest obróbce pralniczej na wyłączną odpowiedzialność klienta i ryzyko klienta, o czym klient jest informowany w momencie zlecenia usługi.
-
Zakład nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek wad ukrytych w przyjętych przedmiotach.
-
Zakład nie odpowiada za uszkodzenia guzików, klamer, zamków błyskawicznych, aplikacji itp.ozdób.
-
Pralnia może odmówić przyjęcia zlecenia jeżeli:
- zachodzi podejrzenie, że przedmioty usługi stanowią materiał zakażony lub są zanieczyszczenia w sposób budzący powszechną odrazę.
-
żądania klienta, co do sposobu wykonania usługi są niezgodne ze znakami informacyjnymi o sposobie konserwacji wyrobu lub jeśli jest on wykonany z kompozycji materiałów trwale połączonych o odmiennym sposobie konserwacji.
- wycena zleconego przedmiotu dokonana przez klienta jest niewspółmiernie wysoka do jego rzeczywistej wartości.
- stan przekazywanych przedmiotów uzasadnia przypuszczenie, że ulegną one w obróbce pralniczej zniszczeniu lub uszkodzeniu.
- Za rzeczy zaginione lub zniszczone z winy zakładu odpowiada on do wysokości ceny przedmiotu pomniejszonej o stopień zużycia.
- W przypadku nie odebrania przedmiotu usługi w ciągu trzech miesięcy zakład ma prawo przekazać go na cel instytucji charytatywnych.
- Reklamacje dotyczące terminu i jakości wykonanej usługi mogą być wnoszone tylko w chwili odbioru przedmiotu.
- Miejsce i dataWarszawa, 2018-10-19
- WłaścicieleMałgorzata Gładysz, Marzena Gładysz